Je drukwerk in handen geven aan een grafisch designbureau
Je drukwerk in handen geven aan een grafisch designbureau
Iedere ondernemer heeft verschillende wensen voor zijn of haar bedrijf. Niet elk bedrijf is hetzelfde, ook al gaat het over bedrijven binnen dezelfde branche. Zo kan het ene restaurant bijvoorbeeld ervoor kiezen om 4x per jaar een folder door de bus te doen.
Het andere restaurant kiest ervoor om enkel met een bezorging bijvoorbeeld een folder mee te geven, waar een ander restaurant ervoor kiest om niks te printen behalve een visitekaartje en de menukaarten.
Menukaarten en dergelijke hoeven niet extreem vaak gedrukt te worden, dus qua hoeveelheid kun je dit soort dingen als ondernemer zelf nog doen. Heb je echter al een goed ontwerp en komen je menu’s er met de juiste kwaliteit weer uit?
Voor het printen van flyers, folders, afhaalmenu’s en dergelijke lopen al gauw in de 10- tot honderden duizend. Dit kun je als ondernemer niet meer zelf aan, maar dit moet je ook niet willen!
Drukwerk uit handen geven
Als ondernemer heb je het zelf al druk genoeg. Je moet dus ook niet nog eens grafisch ontwerpen en drukken voor je rekening willen nemen. Hiervoor kun je gelukkig de hulp van een grafisch designbureau inschakelen.
Weet je dat je folders, flyers, menukaarten, visitekaartjes of een logo nodig hebt, maar heb je nog geen idee hoe deze eruit moeten komen te zien? Ook dan kun je je opdracht gemakkelijk uit handen geven.
Grafisch ontwerpers zijn creatief en kunnen zonder veel woorden nodig te hebben, duidelijk maken waar jij en je bedrijf voor staan. Bespreek je wensen en je zult versteld staan van de illustratieve vertaling van jouw woorden en ideeën.
Ook als je nog geen eigen huisstijl hebt, kan deze door een grafisch designbureau voor je worden gemaakt. Zo wordt het nog makkelijker om altijd en snel herkend te worden!
Waarom een grafisch designbureau inschakelen?
Je wilt je klantenbestand vergroten, je huidige klanten behouden, zichtbaar zijn en makkelijk te vinden zijn. Marketing zal altijd 1 van de belangrijkste punten van je bedrijf zijn. Echter heb je als ondernemer vaak verstand van de branche waarin jij werkzaam bent.
Dat je ondernemer bent of wil worden, betekent dus niet automatisch dat jij ook goed moet zijn in marketing. Zelfs als je als ondernemer ook (enige) kennis hebt van marketing, zul je al snel merken dat je het hier eigenlijk te druk voor hebt.
Hierom geef je je drukwerk en grafische ontwerpwensen gewoon uit handen. Je hebt er zelf geen omkijken meer naar, maar je bedrijf blijft groeien!